donderdag 7 juni 2007

Nutteloos

Ik besef zeer goed dat het geen zin heeft je nog langer te storen, om dat vervelende gezoem te zijn in de kamer als je gaat slapen.

Ik besef zeer goed dat nu alles anders is, en ik vanaf dit moment alleen moet verder gaan zonder om te kijken.

Ik besef zeer goed dat wat ik ook zeg of doe niets meer uithaalt omdat je bij je standpunt blijft.

Ik hoop dat je me geloofd dat ik nauwelijks kan wachten om je terug te zien, om je eventjes vast te nemen en al mijn dromen zachtjes in je oor te fluisteren.

Ik mag dan wel luidkeels verkondigen dat ik je niet meer nodig heb en niet meer wil zien, diep van binnen huil ik om mijn eigen leugens en besef ik dat jij diegene bent voor mij.

Alleen jammer dat je me niet kan horen.

1 opmerking:

goeielobbes zei

"geloofd" is met "t" :-)


graptjen he pol!

neen peet, schitterende schrijfsels, prachtig geformuleerde gedachten, echt waar.